Organisatie

Gemaakt op: 16 Apr 2017 om 02:20 Door: Jordi Edelaar

Inhoud van deze pagina:

huishoudelijke regels

contributie

- beleidsplan

- samenstelling bestuur en commissies

 

Huishoudelijke regels:

In de loop der jaren zijn er een aantal regels afgesproken. Omdat dit voor nieuwe leden verwarrend kan zijn hier een aantal op een rijtje.

  • Het is de bedoeling dat meisjes en ook jongens met lange haren een badmuts dragen. Dit voor de hygiëne in het zwembad. Het is voor andere zwemmers niet erg fris als er veel lange haren in het zwembad drijven.

 

  • Tijdens trainingen mag een eigen badmuts gebruikt worden. Het is echter wel de bedoeling dat tijdens wedstrijden een badmuts van de vereniging gedragen wordt. Deze zijn te krijgen bij Carola en Nick voor een vergoeding van € 10.

 

  • Het is voor iedereen verplicht om tijdens zowel recreanten- als officiële wedstrijden een shirt van de vereniging te dragen. Dit komt omdat we als vereniging een uniforme uitstraling willen hebben tijdens een wedstrijd. De shirts zijn te bestellen via Carola. De overige kleding mag naar eigen invulling zijn ofwel met de overige kleding die aangeboden wordt door de vereniging.

P.S. Op dit moment zijn enkel de shirts te bestellen. De lange/korte broeken, vesten en tassen worden zo snel mogelijk ook weer ter beschikking gesteld.

 

  • Het is verplicht voor jongens om strakke zwembroeken te dragen, kort of lang (lees tot boven knie) maakt niet veel uit. Voor meisjes geldt dat ze een badpak moeten dragen. Bikini’s zijn niet praktisch tijdens het zwemmen/duiken.

 

  • Wij zijn een vereniging dus dat betekend dat we leven van vrijwilligers. We stellen het daarom zeer op prijs dat ouders van kinderen helpen met het draaiend houden van de vereniging. Natuurlijk gaat dit naar verhouding naar hoe serieus uw kind zwemt, maar voor iedereen is er wel een geschikte taak. Van rijden naar een wedstrijd of helpen tijdens een recreantenwedstrijd tot official of commissielid tot bestuurslid of voorzitter. Voor meer info zie vacatures.

 

  • Tijdens trainingen, evenementen of kampen kunnen er foto's van uw kind gemaakt worden. Deze foto´s worden regelmatig gedeeld via de sociale media. Wilt u niet dat een foto van uw kind gedeeld wordt, neem dan contact met ons op.

 

Contributie

De contributie per 1-7-2017 is als volgt:

Recreanten:

€110,- per halfjaar (1x / week trainen, tot 18 jaar)

€126,- per halfjaar (2x / week trainen, tot 18 jaar)

Wedstrijdgroep:

€143,- per halfjaar (t/m 11 jaar)

€195,- per halfjaar (12 jaar en ouder)

landtraining: 

€27,50 per halfjaar (extra bovenop normale contributie)

Masters:

€136,- per halfjaar (1x / week trainen, 18 jaar of ouder)

€156,- per halfjaar (2x / week trainen, 18 jaar of ouder)

Bij problemen met betalingen kan er in de eerste instantie contact opgenomen worden met de penningsmeester via penningsmeester@zvnoordwijkerhout.nl. Als er onverhoopt wat gebeurd is waardoor u uw betaling niet op tijd kan opsturen laat het alstublieft even weten. Dan kunnen wij er rekening mee houden. 

Opzeggen van het lidmaatschap kan 2 x per jaar alleen schriftelijk bij de ledenadministratie. Indien men op of vóór 1 januari de vereniging wil verlaten dient men vóór 1 december van het voorgaande jaar op te zeggen. Men is echter wel contributie verschuldigd tot 1 januari. Indien men op of vóór 1 juli de vereniging wil verlaten dient men vóór 1 juni op te zeggen. Ook dan is men contributie verschuldigd tot 1 juli. Indien gewenst kunt u een kopie van de statuten en het huishoudelijk reglement opvragen bij het secretariaat van Zwemvereniging Noordwijkerhout.

Aanmelden kan door het volgende formulier in te vullen in in te leveren bij de Carola van Hunnik of door het te mailen naar leden@zvnoordwijkerhout.nlInschrijfformulier

Opzegging kan worden gestuurd aan leden@zvnoordwijkerhout.nl 

Mocht de contributie voor u finantieël een probleem zijn, dan kunt u vanaf 1 juli 2017 bij de gemeente een sportsubsidie aanvragen. Voor mee informatie hierover bezoekt u de wedsite: https://www.jeugdsportfonds.nl/ 

Beleidsplan

In de ledenvergadering van 13 april 2017 is het beleidsplan voor het seizoen 2017 - 2018 vastgesteld. Hierin staan de plannen die de vereniging heeft in het aankomende seizoen en ook op de lange termijn. Het beleidsplan is hier te vinden: Beleidsplan 2017-2018

Samenstelling bestuur en commissies

Bestuur: 

Voorzitter: vacant
Penningmeester: Petra Benningshof
Secretaris: Gerty Tiggelman
Algemeen bestuurslid: Paul Duivenvoorden
Algemeen bestuurslid: Elise van den Berg
Algemeen bestuurslid: vacant

Technische commissie:

Paul Duivenvoorden
Ida Troost
Anouska Hogervorst (klokkerregelaar)

Trainers:

Wedstrijd:

Nick Duivenvoorde
Dennis Jansen
Tim Duivenvoorden
Maikel warmerdam
Laura van Nobelen
Jeff Duivenvoorde
Carola van Hunnik

Recreanten:

Carola van Hunnik 
Christa van Nobelen
Gerard Rotteveel
Tonneke van Nobelen
Anne van Nobelen

Activiteitencommissie:

Onno Mens
Anne van Nobelen
Bert Duivenvoorde
Jordi Edelaar

Kampcommissie:

Nick Duivenvoorde (aftredend)
Britt van der Zon (aftredend)
Dennis Janssen
Eline van der Vossen

Tuchtcommissie:

Tonneke van Nobelen
Anja Brama

Vertrouwenscommissie:

Gerton Knijnenburg (voor het opzetten van VOG)
Marielle Knijnenburg
Andre van der Vossen

Ledenadministratie

Carola van Hunnik

Kascommissie

Anouschka Hogervorst
Jordi Edelaar